Uppdatering igen =)

Ikväll blir det fest hos Jossan och jag sitter här och funderar över karma. Jag har fått tre väldigt stora utslag som jag inte identifierat än i ansiktet. Ingen fara egentligen då jag sällan bryr mig om sådant men jag undrar varför jag fått dem?
Beror det på något jag gjort eller behöver jag omvärdera min kost?

Skitsamma, jag har mycket roligare nyheter än utslag i ansiktet att berätta om =)

Det blev nästan helt klart och fixat idag att jag ska få åka till Toronto, Kanada efter nyårsskiftet. Det innebär att jag skjuter på min Afrika resa i någon månad och sticker till Kanada istället. Jag har väldigt mycket släkt där (moster, kusiner, sysslingar, ja herregud om jag tog med alla skulle det inte få plats) så jag får bo helt gratis hos dem. Jag ska även skaffa ett jobb eftersom jag vill ha lite mer erfarenhet. Annars lär jag väl lära känna kulturen och människorna där samt passa på och njuta till max.

Känner mig riktigt optimistisk inför min framtid nu och jag tror verkligen allting ordnar sig. En tanke som dock ständigt återkommer är: Var kommer jag befinna mig om ett år? Svaret på det har jag inte men dock en enda önskan och jag hoppas innerligt att den blir uppfylld och att jag kan få samma sak med den människan igen.


Kommentarer
Postat av: Toni

Härligt med Kanada! Festa inte för hårt nu ikväll(följ inte mitt exempel!)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback