Paris Hilton

http://www.pledgethis.se/flashsite.htm

hahah gå in och gör testet: hur mycket paris hilton är du? :P

mitt resultat blev följande:

Yta, glamour och skandaler är inget för mig. Du är den typiska trädkramaren som drömmer om att rädda världen och starta en ekologisk sekt. Gärna någonstans där man använder sig av mycket vindkraft! Dina vanor är sunda och du är aldrig sen med att moralisera världens förfall. Du kan allt om vattnets kretslopp och jordskorpans hetzoner, men har inte en susning om vem fan Paris Hilton är. Köp en varmkorv och en Kalle Anka och slappna av lite......

hahahahahahahah detta måste vara det dummaste, men jag är hellre såhär en en ytlig brud utan själ, en slav under ytliga saker och en som inte har någon äkta i sitt liv när hon tänker efter... :P



Kommentarer
Postat av: Toni

Jag som är en trädkramare på RIKTIGT

Postat av: Amra

Toni:jag har alltid vetat att du inte är så intresserad av kvinnor ^^ träd är det som gäller för dig :P

2007-08-06 @ 20:52:11
URL: http://amrasfinablogg.blogg.se
Postat av: josefine

assåå ja kan inte göra testet :(

2007-08-07 @ 16:09:18
Postat av: Sara

hahah du är ju paris ändå ;P

2007-08-07 @ 22:00:15
URL: http://silverring.blogg.se
Postat av: josefine

jag ser nån som vill dö här

2007-08-08 @ 13:11:46
Postat av: Amra

hahaha jossan jag såg på bilddagboken, du är verkligen paris min lilla muffin :P

2007-08-09 @ 07:57:53
Postat av: Jenni

La in ditt nummer ;D mitt är 0768366227. ses säkert under den kära lilla augustifesten ändå ;D Åker till tallin på måndag - fredag. men är hemma lagom igen tills den 18e :D

2007-08-09 @ 11:55:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback