Myspys

Igår var det en riktigt bra dag gott folk. Jag vaknade upp och gick till jobbet (det enda dåliga med att jobba är att jag känner mig lite vuxen) och det hela gick relativt fort. Jag börjar uppskatta de tjejer jag jobbar med eftersom de är så roliga att lyssna på. Intelligens nivår är.... tja jag ska ju iaf inte sätta på mig mina glasögon ^^

Pappa kom och hämtade mig med dessa ord: fan, det luktar skit i bilen.... som om en apa har dött här...... jag hatar apor!!!

Jag blev helt förkrossad.... jag menar okej att jag kanske luktar lite efter jobbet med att det är så illa??? Det tog någon sekund innan jag förstod att han på allvar trodde att något krupit in i bilen för att dö.....

(Ehh pappa kom hem precis nu och berättade att det faktiskt fanns ett dött djur i bilen och att det kröp massor med larver och annats läskigt i bagaget, jag kommer inte åka i den bilen mer i år........tur dock att det iaf inte var jag som stank så mycket)

Efter en stunds vila var det dags att träffa Sara vid donkan eftersom vi skulle gå på bio och se Simpsons filmen!!! Sara hade fått punka så jag fick tillbringa min tid med att prata med ett fyllo som lät mig att en tugga av hans hamburgare. Vi gick på marknaden (jag och Sara, inte jag och fyllot!), pratade med någon hög människa bakom ett stånd med starka åsikter om bröstpiercingar, tog en pizza och sen var det filmtajm. Filmen visade sig vara riktigt bra och var hur rolig som helst, det enda som förstörde lite var när en kille lutade sig fram och sa - Ursäkta kan ni hålla käft? Ehhh idiot eller? Jag svarade lika otrevligt och fortsatte som vanligt under filmen.

Det mysigaste av allt var dock att jag och Sara fick dela ett kärlekssäte högst upp i bion ^^ Massa myspys :P:P Efter det drog Sara till Hugos men jag var tyvärr alldeles för trött för att orka något :/

Som tur är blir det utgång ikväll ist =)=)



 


Kommentarer
Postat av: Sara

amra (L) fyllo =P jupp det var kärlek vid första ögonkastet =D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback