Marlyn Manson och liknande =)

image124


Tänka sig, vi hann få biljetter till Marlyn Manson himself :P Känns rikrigt kul att få åka till Gbg och se honom två dagar efter att vi kommer hem från Playa del Ingles =) Tyvärr blev det inga ståplatser men det funkar nog ändå =)

Som för att göra mig ännu gladare började Simpsons på sexan precis :P

Idag var en hemskt jobbig dag på jobbet så jag berättar om igår eftermiddag när jag blev massa glad =)
Sandra (min boss) som arbetar på Folkbladet och alltid lånar mitt legg trots sin chefposition satt och fikade med mig på Världens Bar. Vi pratade om ditten och datten samt lovade dyrt och heligt att nästa gång vi ses på Hugos ska vi vara så pass närvarande (nyktra) att vi ser varandra och kan hälsa =) Sen överraskade hon mig massor genom att ge mig en present. Tack, tack

Har annars piercart mig i örat ännu en gång pga rent grupptryck som beståd av Sara och Josefin. När jag såg deras fina uppsvullna röda örsnibbar drogs jag som en fluga till ljus i natten och tog ett hål till :P Undrar seriöst om Sara piercar läppen och om hon köper hängslen? Jag röstar för båda men då blir Josefine så himla tjurig :P

Jag avslutar med denna ursöta (hysteriskt roliga) bild.

image125

Kommentarer
Postat av: Sara

hahaha piercing lätt ska bara försöka prata snällt med mor (A) hahah oh hängslen blir det nog men då blir det nickname; emo-sara ^^ hahah bilden är lätt den bästa ;P

Postat av: josefine

hahaha emosara =(. ja såg snygga hängslen idag som sara kan få köpa på vero moda glittriga silver och guld sånt gillar ja haha:P

2007-08-21 @ 20:43:12
Postat av: Toni

Varför ingen bild på den röda örsnibben? Skärpning. Mer blod och infekterade kroppsdelar.
Och: Don't fuck with the pingvin.

2007-08-21 @ 20:54:17
URL: http://kamratsavela.blogspot.com
Postat av: Isak

haha, du kommer att se ut som en ost när du är 30^^...kul med manson biljetterna, fett grym han måste vara live.
jag blev hungrig av att titta på den där pingvin uschlingen.

2007-08-21 @ 21:04:54
Postat av: POKE ME! /becka

Åh min fina bild.. den liknar mig lite, eller vad säger du?

2007-08-21 @ 22:22:45
Postat av: Amra

Poke me: den är faktiskt massa lik dig =) du ser lika söt och allvarlig ut när du är sur :P
Toni: mer infekterade kroppsdelar utlovad i nästa blogginlägg.... gissa vilka och du får en överraskning på posten.......(*läskigt filmljud*)
Sara: vi kör på emo. piercar du läppen gör jag det där i örat ^^

2007-08-21 @ 22:26:14
URL: http://amrasfinablogg.blogg.se
Postat av: frida

jag gillar simpsons:)

2007-08-22 @ 19:59:53
URL: http://couleur.blogg.se
Postat av: Amra

Frida: ja simpsons är räddningen de dagar man jobbar =) utan dem vore man helt förlorad pga att man skulle sova sig igenom eftermiddagarna istället :P

2007-08-22 @ 20:48:58
URL: http://amrasfinablogg.blogg.se
Postat av: Bone

Tjena Amra,.en liten kul grej som hände idag.
Jag var i Berlin på måndag o halva tisdag, och passade på att köpa några böcker på engelska som är svåra att hitta här eller ute på nätet.
Idag började jag flytta på böcker ,för att få plats för de nya,.och ramlade på några av King.
Nåväl, då kom jag på´t, att du hade nämnt att "Det" var din favorit, och kollade om jag hade nå´n,..och hittade TVÅ,!!??,stycken, exakt likadana från en utgåva från 88,(måste ha köpt dom på nå´n loppis eller liknande), båda på 1188 sidor,..alltså, då måste dom väl vara den oavkortade varianten,.eller hur,?
Undrar varför jag hade köpt två,?,.var kanske packad o såg dubbelt, ha,ha,.skulle inte förvåna mig!,.men nu ska jag läsa om "Det",.."Det" var ju nå´a år sen.
Må prima.
Bone.

2007-08-22 @ 20:59:58
Postat av: Amra

Bone: det är den oavkortade du, sen vet jag inte riktigt vad du har version men kul att du har den =) ta och läs den så kan vi berätta vad vi tycker för varandra för att jag har precis börjat läsa den igen ^^ hur var berlin då? hmm packad när du köper böcker? undrar vad du hade för dig egentligen :P

2007-08-22 @ 22:15:27
URL: http://amrasfinablogg.blogg.se
Postat av: kamala

I'll be theeeeeeeeeeere!

2007-08-22 @ 23:01:12
Postat av: Bone

Fan så trött,!,läste "Det" till klockan 2,(ditt fel!),.eh,.hade glömt hur vass den här snubben är,.och kör med helsjuka skämt,.typ,:"Fiskarna hade ätit upp denne hårt drabbade mans ögon, tre av hans fingrar, hans penis och det mesta av vänstra foten. Och det som återstod av händerna kramade hårt en fordratt",.alltså, ha,ha,.sjukt roligt,.smygreklam för Ford?,..jag ska ta med "Det" när jag åker tillbaks till Berlin ikväll,.läskiga gonatt sagor för de skruvade.
Hur var Berlin,?, alltid kul att besöka,även då man jobbar,. jävligt fin musikstad,.ska se bla mina polare The 69 Eyes under Citadel festivalen imån.
Konstig grej det här med 69,.har aldrig sett nå´n av deras gig i Finland,!,såg dom senast i N.Y.C början av mars, när dom hade gig på Irving Plaza, grymt roliga snubbar, specielt trummisen Jussi.
Vad det gäller bokinköp i berusad tillstånd,.enbart positivt,.man gör oväntade impulsköp.
Angående "Vilda hjärtan kan inte krossas",.så sant,.tyvärr,.ett krossad hjärta kan byggas upp igen och läks,dom okrossbara får dras med jämna plågor,alltid,.det gör jävligt ont mellan varven,.skitont,tro mig,jag vet.
En liten fråga till sist,: Kan kamrat Savela finska,?.med tanke på efternamn o att han kommer från Norrland, då kunde man skriva skit om er tjejer här utan att ni begriper ett skit!
Må bättre än du förtjänar.
Bone.

2007-08-23 @ 10:15:58
Postat av: Amra

Bone: Hahah ja King är trots sin groteskhet väldigt rolig ibland :P "Det" är nog min favorit pga jag känner mig lite som en unge igen när jag läser den =) Har alltid velat bo en tid i Berlin och kommer väl antagligen få göra det om något år också, har bara varit på kortare besök men det verkar vara en stad som skulle passa mig alldeles utmärkt.
Angående vilda hjärtan kan inte krossas så tror jag nog att om man har en passionerad själ blir det svårt att binda upp sig vid en person och låta den styra hela ens liv. Nackdelen är väl som du skrev, har man ett okrossad vilt hjärta är man dömd till att bära allting som sker i det också.
Hmm Kamratsavela är en norrlänning med finskt ursprung, en av mina bättre vänner faktsikt, han förstår nog en hel del finska och kan en del så du får väl testa och skriva något till han så får du se vad han svarar :P Tror dock inte han skulle skriva skit om mig i min egen blogg :p
"Må bättre än du förtjänar?" Tja jag skulle nog vilja påstå att jag gjort mig förtjänt av att må bra med tanke på allting ^^

2007-08-23 @ 17:09:49
URL: http://amrasfinablogg.blogg.se
Postat av: Bone

Du känner dig som en unge när du läser SK,?,.hmm,samma här,en bra grej om det,.och hur viktigt det är kunna känna så,: "This world was made for those of us, children still,who,even at the gates of midnight dreams of sunrise",..vad säger du,sant eller falskt?
Apropå vilda hjärtan,:passionerad själ=vild hjärta=mesteño,..är vi soulmates?,..välkommen till heaven&hell,..ibland väljer jag mina ord mindre väl, och funderar just nu om Sara är sur på mig,hon är så tyst,jag är lätt att missuppfatta,.alltså, jag verkligen gillar den där godingen,..och det utan att ens har träffat henne,..uuh,.jag är en mycket sjuk man,.. på ett positivt sätt.
OK,till slut,nu testar vi kamrat Savela.:
Moi Toni,pieni suomenkielen testi, Amra kuvittelee, etteivät pojat koskaan puhu paskaa tytöista,.päinvastoinhan se on hyvinkin tavallista,jos ei suorastaan asiaankuuluvaa,vai mitä? No, annetaan tytön pitää harhakäsityksensä, kuvitellaanhan me kunditkin
nuorina ,etteivät akat koskaan piereskele,.ainakaan julkisesti,.elämä on ihmeitä täynnä.
Hyvää jatkoa sinulle ja niille filmihommille, mikään ei ole mahdotonta, vaikeusaste vaan saattaa pikkusen vaihdella.
OK Amra, nu har jag testat Savela´s kunskaper,vi får se om han hängde med, jag måste plocka ihop lite grejer, ska dra om nå´a timmar.
Litet tillägg,: Må bättre än du förtjänar= Du förtjänar att må bra= Må bättre än du förtjänar,.OK,?,dvs,.då önskar jag att du mår utöver det vanliga.
Bone.

2007-08-23 @ 18:38:01
Postat av: Amra

Bone: Tror inte Sara är sur, inte hört något iaf :P
Hahah har aldrig träffat en soulmate så jag har ingen aning om vi är en match eller inte, förresten, hur gammal är du? är det en för privat fråga eller gillar du bara att vara mystisk?
Hur länge stannar du i Berlin den här gången då? Jag själv ska upp och jobba kl 07 imorrn så jag är inte världens gladaste just nu men men pengar måste man nog ha... hade så bra i Berlin iaf =)

2007-08-23 @ 20:21:33
URL: http://amrasfinablogg.blogg.se
Postat av: Toni

Jag kan förstå finskt tal någorlunda, men jag kan varken prata, läsa eller skriva; Förutom några enstaka fraser. Så jag har tyvärr svikit mitt finska arv ganska rejält! Men jag ska återuppta de studierna nångång igen...

2007-08-24 @ 15:37:56
URL: http://kamratsavela.blogspot.com
Postat av: Sarah

Du kommer bli nöjd imorgon!!

jag såg han igår och jej va bra det var!! dock lite långa pausar och lång väntan efter turbonegros spelning, men så här i efterhand gör det inget alls!! ha så skoj:-)

2007-12-16 @ 20:24:33
URL: http://sarahlinnealarsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback