Jag väntar med spänning.....


Efter mycket skrivande av både noveller och divserse skitpoesi har jag bestämt mig för att uppdatera denna blogg med ett fläskigt inlägg.

Utrrycket "fläskigt inlägg" kommer nog undermedvetet från Toni eftersom han vill ha sina kvinnor "köttiga" och sina blogginlägg "fläskiga".

Fråga inte mig varför, fråga honom han är norrlänningen här.


Att arbeta börjar kännas lite mindre klaustrofobiskt och jobbigt. Nu tror ni säkert att jag dödat den stackars människan som jag hatar så intensivt men icke sa nicke. Han lever och andas som vanligt.... tills han säger något riktigt dumt vill säga. Men det är nog så att jag börjar förstå att jag inte måste vara kvar och dö där utan att jag faktiskt kommer vidare.
Idag fick jag ett mail från www.volontarresor.se där jag fick veta mer om min planerade resa till Uganda efter nyår. Bara att få veta att man ska åka till ett sådant ställe lyser upp min tillvaro till den grad att jag gladeligen står ut med all världens skitsnack!


Annars så saknar jag mina vänner faktiskt. Känner att jag jobbat så himla mycket att jag inte hunnit träffa någon. Ta mig inte fel, nu saknar jag inte dem på ett sånt där mesigt sätt som i kom-och-krama-mig-så-klär-vi-oss-i-rosa-trams men jag saknar dem. Som tur är ska jag, Jossan (som tack gud snart fyller 18 :P) och Sara gå till Lucky 7 för att prata och välja ut tatueringar vi ska göra. Jag har såklart redan ett motiv klart och det ska sitta strax under nacken.


 Båda ska vara helt svarta och Lejonets symbol ska vara i mitten av solen


image127 Lejonets symbol (men jag räknar med att ni redan visste hur den ser ut)

Idag har jag inhandlat en kalender som chockerande nog (detta visar vilken dubbelmoral jag besitter) är rosa som självaste Josefin :P Men jag måste verkligen ha en kalender annars lär jag missa allting. Det enda jag hittills fyllt i är när folk fyller år, Spanien, Marilyn Manson och hoppas på att kunna fylla i helgen jag ska åka till Toni för att se vad i helsike han gör på den där skolan ^^
Lär väl bli nångång i slutet av september skulle jag tro....

Lina: Alltså shit jag var ute i helgen och träffade en kille men han hälsa inte..... han kanske inte kände igen mig för att jag klippt lugg???

Emelie: Jordnöt = Earth nut

Den du :P


Kommentarer
Postat av: josefine

saknar dig med fan att man inte va ledig mer hinner inte ens träffa sina vänner ! woho snart ska vi tatuera oss;P vilken trio hah:P är din KALENDER ROSA? ska vi byta (A)

2007-08-29 @ 20:11:20
Postat av: Toni

Jag vill ha mina kvinnor köttiga, rena och billiga i drift.
Vad jag gör på den här skolan är ingen hemlighet. Fråga bara inte.

Postat av: Isak

den där tatueringen är mer än överjävligt klockren(i teorin iallafall)*tummen upp*.

2007-08-30 @ 18:31:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback