19 år + uppdatering

      

image118



Såhär fin var tårtan  jag fick i torsdags ^^ Dessa tjejor gjorde att det kändes så bra att fylla 19 år och jag är verkligen glad för det =) Tack så jättemycket för alla fina presenter och att ni sjöng för mig, betyder massor ska ni veta

Igår var det dags för party och det visade sig att det skulle bli en av de bästa utekvällarna på länge =) Becka var som vanligt velig in i det sista men dök sen upp på Hugos :P

    

Annars så rullar allt på som vanligt. Jag jobbar och funderar, latar mig och kommer fram till saker
Relationer ändras men det rör mig inte i ryggen och jag känner att det bara kan få framåt nu =)


Kommentarer
Postat av: Toni

Fin tårta. Fina tjejer. Det enda som saknas är en dos norrland. Jag ska ge er lite telefonnummer till folk som ni kan hyra in som vikarierande norrbottning.
Kul att höra att din födelsedagsfest blev bra. Grattis igen.

Postat av: josefine

klart vi sjunger och firar våran älskling ;)

2007-08-19 @ 01:28:48
Postat av: Isak

nice tårta, men jag fick tre tårtor haha=P, bara så du vet.
den utekvällen kan jag faktiskt säga samma sak om=P, även om jag var på andra vägar=P. lyckades smita ifrån(eller segade mig ifrån) fotandet iallafall=D.

2007-08-19 @ 19:12:00
Postat av: berina hasanov

JA MÅ HON LEVAA..

2007-08-20 @ 15:53:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback