Frid i magen

Idag har det varit en lugn dag. ungåtts med lite folk,bla så fikade jag med Kamala och var allmänt vis sådär
känner att jag den senaste tiden varit fridfull och snäll... hoppas jag iaf
Dagens ljus: En ursnyggväska som jag fann på H&M och som bara kostade 29.50 (och jag hade exakt så mycket småmynt kvar!!!)

Det märks mer och mer att studenten närmar sig för alla börjar komma in i nya faser i sitt liv, de har antigen gjort slut med sin partner eller brutit upp med något annat de är fästa vet, vilket som så lider många just nu, hemskt tråkigt men enligt mina erfarenheter lika bra för sen kan man börja om med klarare tankar

Jag tycker om dig tönt

Kommentarer
Postat av: Anonym

ja vad skulle vi göra :) tack för idag, det behövdes

2007-04-05 @ 22:57:40
Postat av: Amra

varsegod ^^ du får ställa upp nästa gång

2007-04-05 @ 23:54:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback