Sjuk och sjukligt osammanhängande

Helt ofattbart otroligt men ändå sant... jag är sjuk och jag kommer inte direkt undan från det den här gången... betyder dock inte att jag kommer sluta försöka eller så, det vore inte jag

dumma hosta bara, väldigt jobbigt att vara såhär sjuk och jag missar en massa med en massa men det är väl karma som trasslat till sig igen,eller så är det bara fel på mig
har massor i skolan så det måste jag väl hinna med att göra
undrar förresten om jag möjligen missade Global Profil imorse? hoppas inte det då alla andra gymnasieskolor hade studiedag pga öppethus.... hatar öppethus... öppethus = förbjudet = dum sentimentalitet
Idag känns tiden extra seg faktiskt och ingenting går framåt och jag är stressead som tusan
Men! jag har som tur är ett botemedel och nej det är inte grävlingstår eller självmord.... utan det är TE!

Drick massor med te och du blir frisk, drick massor av te och du blir botad av ett krossat hjärta, drick massor av te och ja du vinner väl inte på lotto med du får själsig lycka och en ny kärlek eller nåt
vilket fall som helst är te lösningen och den som påstår något annat.... borde dricka te den med

Filmanalys på filmen Wolf Creek? förstår inte varför jag väljer den filmen av alla filmer men det verkar bli den filmen iaf, usch vad man tröttnar på sig själv ibland
Låtar som man borde lyssna på om man vill bli vemodig och minnas saker som tex en viss tid när man var liten eller ja någon tid man egentligen inte vill tänka på men tvunget gör det ändå för vad är man annars om inte självplågare?

Michael Jackson - Human Nature (en viss tid i livet)
Nelly Furtado - All good things ( en tid man inte vill minnas och jobbar på att förtränga tills det är läge att ta fram allt det där igen)

Pratade med min kära moder om allting och ingenting igår och helt plötlisgt berättar hon att hon och pappa var tillsammans när dom var typ i min ålder kanske något halvår yngre, att dom sen gjorde slut för att det blev för jobbigt och hittade varandra typ 6 år senare och här sitter jag nu och skriver det här....
det visste jag helt ärligt inte, eller inget jag tänkt på men tyckte det lät väldigt ballt iaf

Är massa hungrig nu och massa pluggig + sjuk så ja ska vara tyst nu
hade bäst


-----------------------------

En sådan pil betyder att jag kommit på mer att skriva men i efterhand... så nu är alltså efterhand tid
värsta inspirationen till att plugga bara forsade över mig.. skönt skönt säger jag bara
ska pierca mig i naveln igen på lördag och eventuellt i örat
ni får se kort sen =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback