Roligt

Igår skrattade jag så mycket så att slutet var nära, här är en liten bit av det abnormalt roliga samtalet

Amra: Det värsta är att han ser så jävla lyckligt ful ut också.. när dom är fula o glada, det kan jag inte hantera. Hellre elak o ful det kan man iaf slå på men jag har inte hjärta att slå en sådär glad människa
Kamala: Sluta jag gråter! :D:D
Amra: Hahaha jag med, fan tänk om jag kvävs? Båda vi dör och så ser polisen hans bild o säger, "Ännu fler offer kvävda pga den här bilden", så skakar som på huvudet så där bekymrat.
Kamala: Ich bin der PET! Ich bin Hässlich und froh!
Amra: Alltså Till i Rammstein skulle ta illa upp av den här bilden, och då är det fan illa.


Hahahah usch alltså trodde jag skulle dö, väckte nog ett par i huset också :P
Annars idag då? Naveln är lite svullen men det är väntat då huden inuti läker dock irriterande för mig
Brussan är riktigt gullig och fortsätter Jimmy härma henne sådär kommer jag en dag garva så hon hör mig och då är det riktigt kört
Tycker nog fortfarande om samma person lite grann, ibland förstår man sig inte på sig själv? Är jag maschokist eller vad?
Var på en föreläsning gällande stadsplanering på Arbetetsmuseet.... om jag vetat vad det innebär innan hade jag självmant valt att dra ut en tand utan bedövning som alternativ, jag envisades dock med att prassla högt med min godispåse så att dom visste att det var dåligt :P Somnade nog till ett par gånger också
Stör mig lite på projektarbetet som vi håller på med nu, börjat störa mig på Global Profil rent allmänt då vi faktiskt inte gör ett bajs... vi går igenom målen en gång och sen är det klart, man får aldrig lära sig begrepp eller förstå något, som sist - Här har ni ett häfte där ni ska lösa fallen och här har ni ett till häfte där svaren finns? Det tar mig fan 5 min att hitta svaren, har jag lärt mig något? Kan jag kanske allt det här om det skulle komma till använding nångång? Nepp! Blir så trött på att sitta där och lyssna på meningslöst prat i 40 min innan lektionen sätter igång
Usch är riktigt irriterad, men men ska göra mitt bästa då det inte är så överdrivet långt kvar och vi får jobba lite i grupper, då kanske man kan slippa all dötid som skulle kunna vara en välanvänd sovmorgon istället

Tror det går rätt så bra fö rmig i livet egentligen, jag har inga svar på något, kan inte säga att jag återhämtat mig helt och gett upp hoppet om det gamla än, men vet du vad? Jag mår faktiskt rätt bra ändå, känner att det inte lönar sig att kämpa för saker som tiden ändå kommer utvisa
Saker som framtid efter att man rusat ner för trappan på DeGeer, förhållanden, relationer, möjligheter ja allt, det enda man kan göra är att ta tag i en chans när den kommer och förhoppningsvis är man ingen skitmänniska heller... hoppas verkligen inte att jag är det, vill inte vara ond och elak är nog dock missuppfattad men det kan jag leva med, får faktiskt folk skylla sig själva

Deppa kan vilken idiot som helst. Det är glädjen som är det svåra
Gott folk, kan ni någonsin säga då jag valt den enkla vägen? ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback