obalanserad och ovan

Känner mig rätt mycket så just nu, och lite orolig för allting som ska hända efter gymnaiset och så hoppas jag att jag klarar resterande tiden i gymnasiet smärtfritt och bra
Obalansen och ovanheten beror nog bara på att jag håller på och pusslar ihop mig själv, blir liksom lite mer färdig och vet lite mer vad jag vill och vad jag behöver
En rätt självisk period med andra ord, fick idag förklara att jag inte ville ha några krångliga förhållanden till folk och det kunde inte vissa personers stolthet ta, anser jag är lite mesigt och blir besviken men men som jag skrev tidigare, i slutändan kommer det visa sig vilka som verkligen betydde något och vilka som förtjänar en andra chans

mycket o göra nästa vecka så ska väl gå o lägga mig för att ladda upp krafterna så man orkar =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback