Fransk Musik ^^

Man ska inte vara dum och ta sina tabletter fel, minsta lilla rubbning kan få oanade konsekvenser på en själv... jo tack jag märker det, tack så mycket --- underbart!

Förutom det är faktiskt allt bra, mitt reportage kommer på lördag och jag har fått lite beröm för det, känns alltid gott i magen även om jag är löjligt missanpassad gällande att ta emot sånt.... psykologiprov, fika och ännu mer plugg ska hinnas med imorgon.... ikväll blir det bara lite mys o plugg, det kan man faktiskt ta
Jag önskar att min hosta och jagärsåtäpptinäsansåjagdör kunde släppa så man kan skratta som en normal människa utan att låta som en gammal gubbe som kvävs och ser ljuset i tunneln..

Jag har äntligen upptäckt fransk musik! Har liksom legat i bakhuvudet i säkert tja 8 månader eller något men inte varit redo att komma fram, men nu är det här! Känns skönt att kunna göra den till min lite grann
Jag rekommenderar starkt Tina Arena - Amier jusqu'a l'impossible, om man nu vill börja lyssna på fransk musik =)

Hej då

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback