Den första störningen

Det är egentligen ganska dumt
och ännu mer pinsamt
plus att det är så kosmiskt fel som det kan bli
men en rubbning har uppstått
jag vet det och jag kan känna det i magen
tänker lite mer
tittar lite mer
har ett extra lager mascara så att du ska lägga märke
till mina ögon
jag vet det är dumt
men det händer
än är det nyfött, går lätt att döda, men det finns där
det är fel jag vet det
men jag trivs med det, gillar hindren och spänningen

det verkar som en rubbning har uppstått och rubbningen är..... du


usch det verkar som om hela situationen är på väg åt helt annat håll än väntat
verkar som om man mår bara bättre o bättre faktiskt =) förstår dock inte hur en människa kan få mig att må så dåligt (inte referation till dikten) och inte bry sig, kan du inte hålla dig undan om du bara får mig att må dåligt? det känns ju inte rätt längre, bara skevt alltihopa, när jag ser på dig känner jag bara surrealism, en bubbla jag nästan tror aldrig funnits, du har ju bevisat att allt är och har varit en lögn så varför vill du mig något ens? du finns kanske kvar långt inom mig men du förtjänar det inte , jag tror ändå att jag inte kommer låta dig försvinna..... pga biljetterna du beställde, det är bara dom, ingen har någonsin gjort något sådant för mig
men vem vet? det kanske också var en lögn?

En annan skev sak är att jag gillar Ulf Lundell, massor, tycker han sjunger så härligt plus att jag blir rörd av låtarna =) ska nog köpa en skiva eller så, jag har kommit fram till att jag vill ha en tomtemössa och att jag skulle passa i en sån, anser att då min egna möss är borta någonstans på Svea så borde jag få ha en tomtemössa ist för vanlig mössa?

inget nytt att rapportera nu, skämms lite över min dikt men som vanligt
MONSTERTRUCKS!

Manligheten är återupprättad.......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback