Idag är det morgon hela dagen

Regningt, grått och surt med våta strumpor. Jarno åkte idag istället för igår på grund av missförstånd och ont om tid.
Jag har tittat på Scrubs hela morgonen när jag borde göra tusen andra saker. Som att läsa tre böcker till exempel och försöka träna.
Lyckades tillsammans med Jarno springa runt hela strömmen och har bättre kondis än någonsin! Har fått reda på att Hälsostudion ska stänga igen, vilket är tur då det måste vara det sämsta gymmet någonsin. Alla vi som har kort där får träna gratis på WorldClass under maj månad. Ska försöka få med mig någon som kan gå dit med mig idag, kanske värt att köpa ett kort i någon månad om det verkar bra?

Känns underligt och svårt att planera något långsiktigt då jag kanske flyttar till Holland i september. Är egentligen rätt nervös över allt det där men har mycket att göra som tur är så jag slipper tänka på det.
Får nog sätta mig och skriva listor över allt som behöver göras så blir jag nog lite lugnare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback