Slöheten är över

Som många andra säkert märkt är blogg.se hemskt segt idag. Det är inte ens säkert att detta inlägg kommer publiceras, ingen vet, vi får se hur det blir.

Veckan känns redan fullspäckad, jag bara såg hur högen av arbete och socialt umgånge växte allt mer och mer. Jag klagar inte utan är tvärtemot glad att det händer något efter fyra helt ofattbart händelselösa och sega dagar.
Imorgon blir en hårt pressad dag då massa saker ska lämnas in, samtal ska ringas, folk ska träffas och tusen andra grejer som ska kommas ihåg och göras.

Lönen kommer imorgon också och jag har egentligen ingenting alls jag behöver köpa. Jo en träningsbh men de är så himla fula och obekväma har jag fått för mig. Hoppas jag hittar nån bra nu när jag är helt såld på träning.

Bara för att detta inlägg inte ska vara det tråkigaste någonsin avslutar jag med en bild:

image257

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback