Ett inlägg bara

Som jag tidigare skrivit har jag tillbringat mycket tid hos Marcus de senaste dagarna och faktiskt trivts i båda hans sällskap men även med hans vänner. Det är skönt att komma till nytt men även lika skönt att träffa någon allt är avslappnat med och inte lika spänt med.



Fick faktiskt en present idag av honom som gjorde mig väldigt glad och som jag velat ha ett tag nu. En bok såklart men inte vilken bok som helst utan: Nikki Sixx - Heroin Diaries. Vi var dessutom och åt middag på Pappagrappa här i stan och såg sedan "Jiddra inte med Zohan" som Adam Sandler har huvudrollen i. Helt underbart rolig film och jag skrattade nästan på mig i bion.





Kommentarer
Postat av: Michelle

Men vem är denne Marcus då? ;)



Japp, vi ses imorgon utanför pressbyrån, vid 11. Kanoners kanoners! :)

Postat av: ellinor

det ska bli vitt med en silver/grå/vit fondvägg :) åhh va kul :D:D åh present :D fan va gulligt (a)

i helgen blir det hästtävling och födelsedag :) sj då??'

kram kram

2008-06-26 @ 21:58:01
URL: http://www.metrobloggen.se/ellinoranzelius
Postat av: Sess

Men jisses vad spännande detta är hi hi verkar ju funka skitbra mellan er!

Vilken otroligt gullig kille oxå som uppvaktar dej oxå! Wow!

Otålig? jag?

Nääää nää jag nämner det bara en gång i månaden för han =P nån liten hint sådär, inte fanken märker han det heller ha ha

Blir väl jag som får fria,han får aldrig tummen ur röva men jag vill ju ha enligt tradition hallå, varför lyssnar aldrig män =P

Ha en skön helg vännen.

Massa kramar

2008-06-27 @ 00:24:56
URL: http://calla.webblogg.se/
Postat av: arijana

awww vad gulligt, är ni kära ;) haha

bra, då ska jag också se den filmen, men först sex and the city :D

förresten.. nasla sam ti jedno mjesto gdje mozes izaci.. kaze moja sestra da su oni prosle godine bili u "kruna".. i da je tad bilo popularno mjesto =) a inace mislimm samo izidji u grad pa ces sigurno naci i drustvo a i neko mjesto! chansa ;)

2008-06-27 @ 01:32:33
Postat av: Camilla

den vill jag också se. :P

2008-07-06 @ 22:01:31
URL: http://artondejuni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback