En vanlig dag men inte så vanligt känsloliv

Sitter fortfarande fast i låten jag la ut i inlägget innan. Jag blir sån, fastnar i känslotillstånd, skriver om dem och får ibland till riktigt bra noveller/dikter om jag får säga det själv.

Idag har jag ätit lunch (läs: McDonald's) med Matilda Söderström som tar över Folkbladets ungdomsavdelning i höst. Det var en kul och mysigt att träffa henne i alla fall. Resten av dagen går nog åt att försöka planera helgen lite grann. Jag och syster funderar på att åka till Gröna Lund. Vi vill helst få med Mathilda Leoson och hennes lillasyster men vi får se hur det går. Behöver få tag på människan först och sen se om möjligheten ens finns.

Svarar på kommentarer och så ikväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback