Ibland blir jag så förvånad över att det går så bra

Jag har sånt flyt i livet just nu
Det riktigt känns i hela kroppen och i hjärnan också

Visst finns det dåliga perioder och händelser men det tar inte bort att jag i grund och botten har ett väldigt flyt och sätndigt är på väg framåt.
Tänkte på det här under spinningen nyss, hur jag klarar allting jag håller på med nu.
Det är nästan så det är pinsamt att det går så bra som det gör, jag menar jag fixade en massa uppgifter till distansplugget efter flera veckors tröghet och det känns bara så bra att slippa ha den klumpen i magen.

Äsch, jag borde egentligen gnälla om mitt liv och be alla andra ta ansvar för mina handlingar samt ha dåligt självförtroende. Sen borde jag bli sur och hata alla som inte har det som jag, hela Norrköping känns iblans såhär. Ska bli mer än skönt att flytta i augusti =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback