En sammanfattning av min kommande vardag

Nu har jag precis köpt min hårgärg och tjaffsat med min syster på stan. Att gå ut på stan under en regning och grå söndag med någon man är släkt med är inget jag rekommenderar.

Förövrigt så har denna helg varit totalt händelselös eftersom jag ville ha det så. Känner en lätt ledsam känsla inför att inte längre kunna gå till Folkbladet imorgon men det ordnar sig. Har lite andra projekt att sätta igång med som exempelvis:

Körkortet -  Ska skriva in mig imorgon och börja köra och plugga direkt
Träning - Börjar på spinningen på onsdag och ska träna två gånger i veckan
Distansplugget - Avsluta de sista kurserna och förhoppningsvis få det högsta betyget
Söka jobb - Behöver hitta något litet jobb för kanske en max till två månader för att ha råd att resa i sommar, mer behöver jag inte men det verkar ordna sig
Skolorna - Bestämma mig för vilken jag ska ta och skicka in ansökan samt leta mer efter lägenhet

hmm, av någon anledning får jag inte mer fritid för att jag INTE jobbar.... aja det fixar sig nog
Idag ska jag även försöka mig på att bli rödhårig... får se vad resultet blir

Kommentarer
Postat av: Linda

S: Visst är det väl så men samtidigt ska man inte heller vara för ytlig ;D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback