Riktig vår

Det är så himla mysigt att bara gå omkring och andas in (avgaser) den friska luften när solen skiner och det är varmt. Jag och Mathilda gav oss på träningen idag men en aning lugnare då båda hade rejäl muskelvärk från core träningen igår.

Innan det var jag så duktig och pluggade teori på bibban och snart får jag nog det här med att köra om andra bilar in i huvudet. Resten av dagen ska bestå av att korrigera lite texter för att se om de kan bli bättre. Just nu känns det sådär som om alla spänning har släppt lite. Det är riktigt tråkigt när man finner sig själv väldigt besviken på en vän och när man ser sanningen och kan säga - nej det här kommer inte gå över eller lösa sig. Det är tråkigt men för mig också en nödvändig sak för att inte bli trampad på.

Nadja kommer förvrigt hem och hon ska med ut på lördag, det känns kul för jag drömde för någon natt sen att jag inte mindes hur hon såg ut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback