Nervös

Nervös, nervös, nervös, nervös, nervös, snälla, snälla, snälla, snälla låt det inte fucka sig ikväll
(min gubbe i huvudet)

Berina (min syster) hade sitt kalas idag
Innebär: 9 styckna tjejer mellan 11 - 13 år som sjunger på Sean Paul och Justin Timberlake låtar.... ja just det låt mig snälla inte glömma In his gallery nananana being with him nånting, nånting

så lät dom, sen skrek dom en massa och var allmänt coola, jag kände mig också cool för dom tycka jag var rolig *stolt*... sen frågade dock en om jag var punkare?! för att jag hade min svarta snygga klänning och mitt svarta hår, jag blängde upproriskt på henne och svarade kort och gott... nej det är jag inte

iaf, syrran fick en skitsnygg t shirt som jag har på mig just nu och kommer försöka låna, men ungen lär väl protestera som tusan men men man skall gör ett ärligt försök
inatt drömde jag att jag var med i ett hemligt Final Fantasy spel (eller FF som proffsen som vet att FF inte står för FöräldrarFritt säger) som inte skulle komma ut förrän 2020 eller så
gick inge bra för mig eller så, men sen blev jag räddad av min hjälte så jag mår bra nu
en lätt huvudvärk, tror det var den där som är orsaken till detta

skolan börjar snart, är inte riktigt redo än, ska nog försöka säga det till mina lärare, de kanske förstår mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback