Kanske dags att konvertera?

Jag måste berätta en sak. En sak jag tänker varje gång jag får ett mail eller sms av någon. Min första tanke är alltså sällan  - Oj nu låter telefonen, utan jag tänker istället varje gång:

 - Ohh undrar om det är Gud?

Jag är alltså för en kort milisekund övertygad om att högre makter hör av sig till mig via msn eller mobilen. Samma sak händer här nu när jag är hos Marcus och han får ett sms.

Marcus mobil piper till:

Jag: Ohh är det Gud?
Marcus: Suckar, nej det är det inte Amra
Jag (kollar på displayen och utbrister: Hahahahah nej det är JESUS

Marcus kompis från Spanien heter då Jesus och skickade sms just sekunden innan jag undrade om det var Gud. Var riktigt länge sen jag skrattade såhär mycket åt något. Jag dog nästan när jag dessutom såg början på messet som löd såhär:

Jesus:
"Hey dude, how are you doin'?"

Kommentarer
Postat av: Michelle

Svar: Absolut, jättegärna! Jag ska kolla upp mina tåg.. eh.. ja.. det ska jag ja. Tror att det kan tänkas gå ett halv 11 som jag kan ta. Men vi kan ju höras på telefon imorgon bitti typ..? Om du inte svarar nu vill säga.. :)

Postat av: arijana

hahaha, jag skulle dött mkt mer än dig.. så klockrent :)

2008-06-26 @ 20:24:56
Postat av: Michelle

Svar: Japp. Har kollat tåget nu, det går ett halv från Linköping som jag kan ta, då är jag i Norrköping vid elva :) Kanoners, då ses vi där! Någonstans. Utanför pressbyrån på stationen?

2008-06-26 @ 20:59:45
URL: http://eyeofstone.blogg.se/
Postat av: jayne

ah....wow...vilken tankeläsare du är!!!

ha ha ha ha...rolig grej!!!

Hoppas du får en bra fredag...

2008-06-27 @ 06:25:50
URL: http://jayne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback