Anledningar till att jag uppdaterat dåligt

Att göra den här veckan:

1.Midterm essay på onsdag i Culture, Arts and Media. Någon som känner sig manad att förklara för mig hur postmodernismen enligt författaren lider av multinationel marxism?

2. 30 min presentation i Modern American History med en kille ja inte förstår mig på

3. Bokrecension (måste först läsa ut boken)

4. Titta på en lägenhet vi blivit erbjudna (be till högre makter att vi tycker om den)

Hinna umgås med folk, vara någorlunda social och trevlig

Kommentarer
Postat av: Emelieviktorsson

Du har lite att göra i veckan ja :)

Postat av: Toni

Jag försökte läsa den första raden, men det var för mycket information att hantera. Jag ställde mig och diskade istället.

2009-11-03 @ 20:18:11
URL: http://kamratsavela.blogspot.com
Postat av: Amra

Toni: haha då föreslår jag att du hjälper mig genom att diska för mig också!

2009-11-03 @ 22:48:46
URL: http://amrasfinablogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback