A cheesy story

Mamma ropar på mig och ber mig komma upp till köket.
Jag kommer in i köket och känner lukten, den smygande dödliga lukten
Första tanken - fan, fan, fan min mage har helt och hållet gått åt helvete nu! Vad tusan är det med den nu?
Lillasyster säger - Jag lovar, det var inte jag som fjärtade
Mamma öppnar och stänger munnen som en fisk på land längtandes efter luft
och sen ser vi det allihopa

Osten pappa köpte, han har öppnat plastförpackingen och lagt helvetet på bordet!

Vi har nu skurat diskbänken, bordet samt papperskorgen där plastförpackningen hamnade. Tror ni den enda mannen i huset låter oss slänga iväg osten? Nej, den ligger i säkert förvar på balkongen.
Jag försökte resonera med pappa om att det är ett ålderdomshem tvärs över gatan och att de flesta kommer vara döda imorgon bitti när doften nått dom men det enda svaret jag fick var:

 - Äsch, klarar de inte en ost är det ändå inte långt kvar!

Vill ni veta vad jag pratar om, ja gå bara förbi min balkong, nej att stå på Drottning och Kungsgatan kanske räcker gått och väl?

Edit:


Jarno säger:

did you taste it though?

i mean, it might taste good


.....Jag sparar en bit åt honom

Kommentarer
Postat av: erniic

50 förköp, a na ulazu 80..Ako budes htjela förköpsbiljetter samo se javi :-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback