Plugg, plugg, plugg

Läser man Lietteraturvetenskap verkar 3 - 4 timmars plugg som ingenting. När jag gick på gymnasiet tyckte jag allt pluggande var mycket och jobbigt.

Jag har idag spenderat tid på biblioteket bland referenslitteratur och egna böcker för att försöka reda ut de olika genre begreppen. Det går framåt men jag fasar inför om allt ska komma med på första tentan den 21:e. Jag har så mycket plugg och ont om pengar att jag funderar om jag faktiskt har råd att åka till Vetlanda imorgon? Jag vill hemskt gärna träffa all men funderar på om det inte är bättre att spara det till sista helgen i februari istället?

Jag ska klura på det här men det kan vara smart att spara pengar så jag har medan Jarno är här och kan lägga undan till semesterkassan som behöver drygas ut avsevärt.



Denna nobla man är den vars verk jag ska analysera!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback