Hur uttalar man "Anka" på amerikanska? I mitt huvud så låter det väldigt roligt

Har uppdaterat mig om vad som är hetast i Sverige just nu och enligt Aftonbladet så är det Anna Anka och Tiger Woods. Känns som om allting kretsar kring det men jag förstår faktiskt inte en sak. Tycker svenska folket verkligen det är intressant att titta på "Anna Ankas julkalender" som sänds på Aftonbladets webTV? Jag menar, i ett av avsnitten så pratar hon om ingenting? Nämner nåt om nån som dött av rumpimplantant och säger att det är Hollywood att sitta i morgonrock och dricka champange?
Vad har det med julkalendern eller julen att göra med överhuvud taget? Jag är väldigt förvirrad för det känns ju helt klart som om folk gått och blivit dummare.
Tycker det är väldigt charmigt när svenska dessutom folket helt plötsligt försöker få Tiger Woods svenska fru att framstå som en stark ängel medan han är det förrädiska svinet.

Jag menar, sen när är det mer illa om någon är otrogen mot en svensk jämfört med någon annan?

Kommentarer
Postat av: Faschisto

Det svenska folket har förvandlats till 60% inavlade lantisar á la sydstaterna, 20% lobotomerade stureplan-wannabees, 10% cerebralt handikappade utan förmåga till individuellt tänkande, 5% semi-normalt funtade och 3% Nazister 1,8 % normala.



Givetvis finns det folk som har något innanför pannbenet(0,2%) men de överskuggas av en överväldigande nationell stupiditet. För att inte tala om att de inte har någon talan i ett demokratiskt system om de inte blivit förmögna på att blogga om fullständigt meningslösa saker utan egentligt värde. Detta verkar ha skett inom en 10-års period och kurvan sjunker hela tiden.

2010-01-28 @ 12:41:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback