Håll en tumme för mig världen

Jag är alltid försiktig med hopp. Det gör ont att hoppas och sen inte få men nu kan jag inte låta bli.

Jag vill verkligen komma in på Internationella relationer och internationella organisationer, ett tre årigt kandidat program i....Holland! Vill flytta ihop med min Jarno och jag vill resa runt i världen.

Det känns så rätt och jag ska gör allting för att jag ska flytta i september i år! Idag har det varit riktigt soligt och jag är bara så glad över allting. Sprang runt Strömmen och lyckades springa mer än innan! Skönt att gymet gett resultat. Har även handlat en ny bikini och med här vädret som har varit idag blir det väl dags att ta på sig den snart!

Skolan går annars bra och det här med att läsa tung litteratur börjar ge med sig nu, börjar förstå alla versmått och så vidare. Jag vet att jag är lite tråkig nu men jag ska sätta igång och bl

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback