Uppdaterar lite oftare

Sitter här och har radiolektion. Är meningen att vi ska klippa och klistra i lite radioprogram som gjorts och det går väl rätt bra. Tycker dessa lektioner med redigering, foto, radio och liknande är riktigt kul. Det enda som stör mig rejält med den är skolan är höjden av oplanering. Väldigt oproffessionellt och dåligt organiserat allting så jag vet helt ärligt inte hur jag känner alls.
Att bara stampa in mitt i en fotolektion med en lärare som inte kommer tillbaka förrän i november känns mer än för mycket helt ärligt. Lägg till att ingen av skolans lärare har pedagogisk utbildning och det blir inte bättre.

Jag hatar inte skolan men jag vet inte hur bra jag trivs faktiskt. Jag ger det här lite mer tid men blir det inte bättre så får vi se. Just nu är jag enorm sugen på att resa men vid den närmaste tiden så kommer jag bara till Göteborg (åker på måndag, stannar till torsdag) och sedan till Holland på fredag där min finaste befinner sig.

Kommentarer
Postat av: Anonym

blev det något mellan dig och markus till slut? :)



Kanske inte så bra att fråga här, men kom precis och tänka på det!

Postat av: Sess

Hej vännen.

Det va länge sen men nu är jag tillbaka och bloggar igen.

Jasså du har hittat kärleken hi hi

Jisses vad kul! Är glad för din skull!

Såg bilderna på er lite längre ner, ni är så fina tillsammans!

Hoppas allt är bra annars oxå.

Trist med sån skola, känns lite oseriöst då ju men tyvärr är det så på många ställen.



Ha en trevlig kväll.

kram kram

2008-09-11 @ 18:24:01
URL: http://calla.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback