Radio

Hade precis min första live radiosändning. Pratade om mig själv i någon minut och läraren sa att jag pratade fort. Det stämmer, jag kan inte prata sakta.
Roligast i studion var att det fanns en såndär domarklubba. Jag slog lite med den och blev gladare och kände motivationen spira.

Någon borde ge mig en sådan. Jag skulle bli en bra domare....om inte det så en väldigt bra användare av klubban.

Jarno är fortfarande här. Det går så bra att det börjar bli komiskt. Ann som går i min klass och är en av de få jag tycker väldigt mycket om har lånat oss en stor uppblåsbar madrass. Nu slipper vi sova i min 90 cm säng och smått hata varandra för att vi inte kan vända på oss utan att bli väckta. Allt frid och fröjd nu.

Vill fortfarande hoppa av skolan, måste bara få iväg och ordning på mina ansökan till fristående kurser till våren. Vill läsa lite genusvetenskap men även litteratur och annat kul. Visst, det blir inte kul att flytta hem igen men det är så mycket mer fördelar med det. Den här utbildningen jag går på nu är allt annat än värd 100 000 i CSN skulder efter två år.
Om och när jag lyckats sluta här ska jag skriva ett långt och utredande inlägg om allt som varit så fel här.

Idag blir det att vara med Jarno och sen ikväll blir det tacokväll med gänget jag bor med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback