Ungjävlar!

Nyss hände en helt otrolig sak. Jag går lite nöjt omkring på gatan, precis förbi Världens Bar när jag känner någon smälla till mig på baken. Jag vänder mig om och ser tre killar kuta för livet samtidigt som de skrattar våldsamt.
Fy tusan vad jag blev arg! Jag skrek efter dem att de kunde bli anmälda fastän jag visste att jag inte kunde göra något alls. De fick springa sin väg och jag stod där och såg chockad ut.
Några tanter gick förbi och stirrade på mig, de såg ut mer att tycka att jag var den underliga som blev sur än skitungarna som tog mig på baken?

Förstår inte detta, hur tusan kan man få för sig att gå fram och ta på en människa utan dess lov? Är dessa ungar så skevt uppfostrade eller vad är problemet? Jag säger bara en sak: Hoppas innerligt att ungen försöker igen för då ska jag grabba tag i han, släpa ned han till Kunskapsskolan där han antagligen går och kräva en ursäkt.

Min rumpa vill vara ifred när den går på stan helt enkelt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback