Träning och spådomar

Spinningen var inställd idag så jag gav mig ut och sprang en runda runt strömmen trots regnet. Är precis tillbaka och det känns så himla skönt! Ska springa imorgon också trots att jag ska gymma med Mathilda under dagen.

Hittade en lite rolig sida där man kan spå sig själv. Jag ville se vem min blivande blir och fick upp följande beskrivning:

En yngre man med blont hår och blå ögon. Han är känslosam och romantisk men kan vara relativt oerfaren av seriösa relationer sedan tidigare. Troligtvis har han inte barn sedan tidigare. Han är i din ålder eller yngre.

Mitt svar på denna beskrivning blir: Hur tusan skulle det vara möjligt att jag skulle falla för en sådan? Mina killar är alltid lite äldre och för det mesta mörkhåriga? Aja det blir nog spännande att se om det slår in sen =)

Kika på sidan
här:

Nu kan man nog inte lita på detta till hundra men det är alltid lika kul!

Kommentarer
Postat av: Julia

sv; jo fick åxå laga mat igår :p



Idag har vart en helt ok dag :) Hoppas din dag varit bra , börjar dra ihop sej till helg, några planer? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback