Ständigt på språng

Det händer så mycket i mitt liv men framförallt mycket inom mig. Har precis bokat tågresa till Vetlanda, det känns bra men på måndag kommer jag vara ett nervöst vrak.
Vi har köpt en ny bil idag också, den är stor, fin och blå...glömde självklart vilket märke den var men det viktiga är att 
Mamma - bagageutrymmet är så stort att två vuxna människor kan få plats i det.
Hmm ja det är väl bra antar jag, undrar vilka människor vi kommer köra omkring där.
Bilen har också en rolig detalj, backen ligger precis bredvid ettans växel...det blir ett kul äventyr imorgon när jag har i backen istället för ettan när vi ska starta från rödljus....

Ska strax ge mig iväg för att besöka Nadja, efter besöket där blir det nog att plugga och fixa med Folkbladet tror jag. Igår var jag ute en sväng med Ena och Esmina vilket var trevligt. Funderar just nu på var jag ska klämma in träning under veckan som kommer, är ju på resande fot nästan hela tiden. Får kanske ta och springa lite ikväll, känner mig sugen och min kropp behöver det nu för att må bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback