Självdistans är underbart

Alla har vi våra kriterier för hur en bra vän ska vara. Sen har vissa av oss mer självdistans än andra också.

Angelique Papillon säger:

1. Bra sällskap och Impulsiv/vilja göra saker

Angelique Papillon säger:

2. Rolig och Förstående

Angelique Papillon säger:

2. Bra i sängen och rolig på fyllan

Angelique Papillon säger:

Uppfyller man någon av dessa krav så är man med i leken liksom

Angelique Papillon säger:

Men håller man på och töntar runt och istället får fram "jobbig och gnällig" så orkar jag inte

-        Marcus  | säger: 

Jag hoppas jag uppfyller nummer två

Angelique Papillon säger:

haha ja vi får väl se

Angelique Papillon säger:

Man får kombinera där mellan också

Angelique Papillon säger:

Men två av dessa fem punkter ska finnas med

-        Marcus  | säger:

Räcker det med två?

-        Marcus  | säger:

Kanske jag klarar det alltså

Angelique Papillon säger:

Ja alltså, man kan ju välja och kombinera

Angelique Papillon säger:

Om man vill vara typ förstående och rolig på fyllan

Angelique Papillon säger:

Det går bra

Marcus  | säger:

Bra i sängen är jag ju inte, på fyllan blir jag bara odräglig. Bra sällskap vet jag inte, men jag hoppas

-        Marcus  | säger:

för Guds skull att jag är rolig!

Angelique Papillon säger:

hahah är du inte bra i sängen?


Kommentarer
Postat av: Nadja

Hahhaha;P

Postat av: Malin

Ja visst är det knepigt! Hon lugnade sig iallafall när jag sa att jag kunde få Vg om jag gjorde det bra så det var ju tur det ! :)

Ooh jag såg väskorna och gillar verkligen den svarta ! Ett mycket bra fynd måste jag säga ^^ Letar själv efter ny väska nu så får väl ta och kika runt lite !

Hm nej du jag har bara slappat när jag kom hem, sen var det samling ett par timmar efter till fotbollen. Det var match idag ! :) kram

2008-05-29 @ 22:31:15
URL: http://malincarlen.blogg.se/
Postat av: Michelle

Svar: När ska du flytta? Det kommer bli skitbra! Hur ser planerna ut för sommaren nu då? Med mig är det bara bra, nu sitter folk i skolan och justerar sina examensarbeten - men jag slipper det! hihi. Fy fan vad nöjd jag är över att jag vart godkänd =)=) Krams!

2008-05-30 @ 10:36:44
URL: http://eyeofstone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback