Pladder

Okej nu ger jag mig ut på en promenad med Nadja. Är hemskt sugen på cola, måste hitta cola någonstans....mmmm cola.
Okej till saken:
Jobbansökan är nästan klar men förhoppningen om ett jobb är liten.
Har tagit en tupplur, beundrat min systers solbränna efter lägret, vridit och vänt mig på sängen samtidigt som jag tänkt - Undrar om denna pose skulle se het ut om jag var med i en film där det var meningen att jag skulle vara het i underkläder?  Jag tänker ofta sådant, ja inte att vara i underkläder i alla filmer jag någonsin kanske kommer medverka i men i men frågan - Undrar vad folk skulle tycka om de sig mig nu? dyker upp då och då.

 Jag gillar denna bild, tagen för någon månad sedan. Idag är jag en aning brunare och mindre rödhårig dock.

Nu ska jag ge mig ut och återvända med en aning mer att säga.

Kommentarer
Postat av: Louise

Svar: Ah, jag ber om ursäkt ^_^

Postat av: ellinor

åhh, tack så jättemycket (a) :)

2008-05-23 @ 22:30:08
URL: http://www.metrobloggen.se/ellinoranzelius
Postat av: LOVISA

söt bild!

2008-05-24 @ 16:38:07
URL: http://onemoretry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback