Ordbajseri

Jsg tycker nog om dryga män
Jajamensan

Idag övningskörde jag två gånger. Det gick bra men mitt hjärta stannade vid korsningen till "Spicy Hot" på Kungsgatan... Det är en underlig känsla och jag hoppas verkligen att det blir som Nadja säger - Det släpper när det släpper.

Sitter förövrigt i vanlig ordning och tittar på "Sanningens ögonblick" och det är en väldigt söt kille som är med nu. Skulle bli riktigt ledsen om jag var hans flickvän och nu får veta att han gjort något riktigt dumt. Att min kille tjuvläser min mail eller mina sms kan jag leva med men otrohet och värre lär ju bli svårare.
Nu ska han svara på om han haft sex med  andra tjejer under hans förhållande....spännande

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback