Lite snabb uppdatering innan jobb

Ska runt klockan 19.00 åka till grannstaden Linköping med fotografen Patrik. Det är meningen att vi ska rapportera från distriksfinalen i Rockkarusellen som hålls där ikväll. Blir nog kul bara det att min bakgrundsfakta kring ämnet inte är den djupaste. Tror dock jag har tillräckligt för att kunna genomföra en intervju.

Idag nådde mina såriga fötter fulla med blåsor sin kulmen och gav upp. Jag har nu sår över hela fötterna men det är för mig sommar, att försöka få mina fötter att vänja sig vid alla dessa sommarskor man har. Passade på att ligga i solen ett bra tag idag, märkte först senare att jag lagt mig mitt på frisbee banan. Suck...jag som trodde alla söta killar vinkade åt mig för att jag var het i min nya bikini. Visade sig visst vara så att de vinkade åt mig att flytta mig bort från banan så att de kunde kasta sina frisbees ifred utan att behöva oroa sig för att pricka den skumma bruden som ligger och solar mitt på. Aja jag hade gott självförtroende där ett tag iaf.

Nu blir det att göra sig iordning och ta sig till Linköping. skönt att vi får ta Folkbladet bilen så slipper man böka med färdmedel och liknande.

Kommentarer
Postat av: Annamellita

sv. vad skönt! :) Jag får ta och kolla det någon dag då jag får möjlighet :) Jag har ingen fin svart klänning så det skulle behövas faktiskt. Mina planer för helgen består av kalas idag och kalas imorn för några i släkten, mysigt! Dina?



Kram A


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback