Kalla mig aldrig ehh....det

Angelique Papillon säger:

Jag är inte stackars ju! har bara ont i handleden!

-        Marcus  | säger:

men då är det väl stackars?

Angelique Papillon säger:

nee jag tycker inte om det ordet till mig

Angelique Papillon säger:

jag kan gå med på "tuffing"

-        Marcus  | säger:

haha

-        Marcus  | säger:

okej... tuffis

Angelique Papillon säger:

tuffing!

Angelique Papillon säger:

inte tuffis

Angelique Papillon säger:

låter som om jag är en kanin

-        Marcus  | säger:

Tuffis heter Nyköpings lilla sightsing-tåg som tuffar runt i stan och hamnen och kör små barn tills de får glass av sina föräldrar

-        Marcus  | säger:

Tuff tuff, låter det på stan


Herregud, jag ger upp

Kommentarer
Postat av: Michelle

Svar: Fan att jag inte läste din kommentar igår, för då hade jag kollat extra efter Bostniens bidrag, nu har jag glömt vilka de var. Vad tyckte du om gårdagens eurovsion då? Jag har skrivit ett långt inlägg i min blogg, läs det och lämna din åsikt =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback