Jag tycker om mig själv snäppet för mycket tror jag

Tandläkarbesök imorse
Allt gick bra och det kostade mindre än vad jag först trott men det är inte det jag vill ta upp här.

Jo om någon skriver något elakt till mig eller går på mitt utseende är det för att de tror att jag tar illa upp? Jag funderar på det själv....tar jag illa upp? Jag vrider och vänder på det men jag gör nog inte det tror jag. Alltså det känns lite obehagligt att få en elak kommentar här på bloggen men jag tar inte åt mig personligen. Att jag sedan kan klura ut vem det är som skriver är mindre viktigt, det viktiga för mig är att jag inte tar illa upp.

Personen i fråga har hakat upp sig rejält på mina två bilder där jag visar upp min bikini. Kommentarerna jag tagit bort gäller mest att jag borde skaffa större bröst för att fylla ut bikinin? Kommentaren är helt orealistisk, bör jag springa direkt och skaffa mig ett par bröst eller blir personen nöjd om jag så länge lägger in två strumpor där och fyller ut? Jag menar det är ju inte så att man gjort någon sensationell upptäckt när man ser att jag inte är Pamela Anderson när man påpekar det? Men sånt här har jag varit med om innan, någon liten osäker människa där som ser sig själv i spegeln och tänker - fy fan.
Det fanns sådana under högstadiet, gymnasietiden så jag antar att det finns sådana nu också. Problemet nu är bara att jag själv tycker jag är snygg och då spelar det väldigt lite roll vad andra tycker.
Känns lite obehagligt faktiskt att någon sitter och säger sådant för jag är ju nöjd så som jag ser ut. Inte ens om hundra personer skrev "skaffa tuttar" så skulle jag nog ens tänka tanken. Dock lite läskigt att någon tar sig den tiden att två gånger komma tillbaka och skriva det.

Fåfäng som jag är tror jag helt enkelt att personen i fråga är avundsjuk för att den aldrig kommer få se dem i verkligheten ^^

Kommentarer
Postat av: Julia

Sv; jo det har du rätt i. Skulle aldrig palla att mina föräldrar höll på så under min uppväxt! Jag vet faktiskt inte vad det kostar att Blogga från mobilen.. Gör det just nu.. Men antar att det kostar lite att koppla upp sig via mobilen.. Angående de elaka å jävligt omogna kommentarerna du fått tycke jag du gör helt rätt i att inte bry dej,huvudsaken är att man trivs med sej själv å det gör man nog inte ifall man måste försöka trycka ner andra..lr va tror du? Ha en fin dag :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback