Jag orkar inte rubriker hela tiden

Jag gillar den nya plattformen, den är fin och verkar bra

Dagen har gått åt att skriva diverse saker till tidningar och distansplugg. Det är mindre än en månad kvar innan distansplugget är slut vilket jag längtar efter med hetta! Funderar på ett ta bort en kurs eftersom jag nog inte behöver den men jag får se hur det blir med det.

Sitter här med ett arbete och en recension och kom på en passande mening en tjej jag brukade vara vän med skrev på sin blogg som beskrivning:

"Alltid stör det någon"

Ska ge mig ut på en promenix nu och se vad för snilleblixtar jag kommer hem med!

Kommentarer
Postat av: Micha

Har kollat på din krönika nu. Och satan vilket långt mail det blev! Jag petar verkligen i allt ;) Men inte illa med det, för din krönika var kanonbra! Verkligen skitbra var den! =) Hoppas du tar responsen väl =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback