Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!

Jag kom in
Ringde nyss och fick svaret - Men du blev antagen, du var väldigt duktig och föll alla i smaken!

JAG KOM IN PÅ SKOLAN JAG VILLE KOMMA IN PÅ MEST!!!!
Är väldigt glad nu, det är för tidigt att springa omkring i cirklar och sjunga men jag kanske gör det ändå
Det känns så otroligt skönt att veta att man kom in trots allt som krävts för att jag ska komma hit

Så era missnöjda och gnälliga människor där ute, kom inte till mig idag bara för jag är alldeles för glad och nöjd för att lyssna på er idag!

Okej nu går jag iväg och är glad!

Kommentarer
Postat av: Micha

JAAAAAA. Jag sa ju det Amra, jag sa ju det! GRATTIS som fan!!!! Klart de skulle gilla dig, det visste jag ju!!! Svårt att göra annat förfan! Fan vad glad jag är flr din skull, detta förtjänar du! hoppar och gör ett par volter bara av glädje för dig =)=)=) GRATTIS GRATTIS GRATTIS!!!!!!!

*

Svar på kommentar: Ja det är ju självklart ett plus med körkort, så är det ju. Och eftersom det blir mer och mer multikompetens som krävs, behöver man ju kunna fota och allt sådant också, - och det är ju alltid fotografen som kör, eller oftast.. Och då om man ska vara det själv. Ja, du förstår. Men det löser sig, jag ska ta upp det igen, eller ja. Ta upp det överhuvudtaget. Jag och pappa hann inte börja, vi hann typ bestämma oss att han skulle hjälpa mig och jag hann göra en synundersökning, mer än så var det inte.



Haha, sambon min är borta till på måndag, så jag lär väl datornörda mig fram tills dess!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback