Ett inlägg om lite vadsomhelst

Jag pratar i telefon till klockan 04 bara för att en timma senare bli väckt av ännu ett telefonsamtal. Det är bara att skylla sig själv igen men jag har nog inget emot det. Inte så att jag passar ett jätteviktigt jobb eller så på morgonen.

Nu blir det att fixa i ordaning sig, ta sig till stan och inhandla ett par sexiga och snygga gladiator sandaler som jag tror kommer passa till Europa resorna i sommar.

Ryssland vann Eurovision igår och det tycker jag nog var bra. De hade en bra låt plus att de inte vunnit någon gång tidigare så jag är glad för deras skull. Vill fortfarande anmärka på att ska man hålla i en sådan stor tävling där miljontals människor tittar så lär er för guds skull engelska ordentligt. Pinsamt uppträdande av de där två i green room. Ja i vilket fall så hade jag velat att antigen Armenien med Qele, Qele eller Ukrania Shady Lady vann. Att Charlotte kom så långt ned på listan tycker jag ändå inte var så överraskande. Om man jämför med alla andra bidrag så var det lite tunt, förhoppningsvis skickar vi något bättre till nästa år.

Miit hemlands Bosnien bidrag vill jag inte kommentera då det är alldeles för lätt att säga elaka saker om dem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback