Eftermiddag plus trötthet

Jag hatar att jag vissa dagar blir helt slut och seg så fort jag äter något på eftermiddag. Det är helt bisarrt för att så fort jag tar den sista tuggan så sköljer tröttheten över mig. Jag blir mysig, kramig och börjar se mig om efter en filt så jag kan sova. Jag försöker att inte sova på dagarna eftersom det innebär att jag är klarvaken halva nätterna trots att jag bara sovit i ca 20 minuter.

Sitter här nu och försöker få klart det personliga brevet till jobbet. Jag brukar vara hyffsad på att skriva sådant men nu står det still i huvudet. Jag menar det är inte alltid man har ett fenomenalt skäl förutom pengar till att man vill ha ett jobb.
Jag kommer säkert på något bara jag får vila eftersom jag för tillfället verkar vara 102 år gammal.

Kommentarer
Postat av: Laacy

hahha, men din profil e ju snygg!

Postat av: Louise

Svar: Nu bytte du ju ståndpunkt ^^ Men det gör inget (;

2008-05-23 @ 16:46:10
URL: http://losan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback