Efter ett visst klockslag sjunker humornivån betydligt

Inatt pratade jag i telefon till kl 03. Jag reflekterade inte alls över att det var så länge men fick en liten chock när jag såg att vi pratat så länge. Det var ett kul samtal med mycket skratt och ämnen man inte direkt skulle ta med sig till jobbet varje dag och diskutera. Det är dock säkert viktigt att få ur sig all flummighet sådär så kan man fungera normalt till vardags sen.

Idag ska jag förövrigt intensivt tvinga mig själv att plugga teori till körkortet. Känner att jag inte kan bli alltför slapp nu bara för att jag kommit in på min utbildning. Ska försöka ringa någon så vi kan hitta på något. Blir det inget ska jag göra något jag har en hemlig fetisch för: rensa ut saker, allt ifrån lådor, garderober och liknande. Jag går igång på det och tycker det är hur kul somhelst. Önskar verkligen att man kunde få rensa någons garderob, någon som är sådär riktigt slarvig och inte har koll alls på vart saker ligger. Jag brukar trösta mig med att mammas garderob alltid står öppen eftersom den kvinnan helt enkelt inte håller allt i ordning!

Nu ska jag ta tag i vardagen så jag skrive rigen lite senare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback