Allmän uppdatering

Idag har det faktiskt varit en rätt bra dag. Var hemma hos min vän Ena imorse där skvaller och annat avverkades på hennes balkong samtidigt som vi lyssnade på musik.
Jag tröstar mig med att jag inte är ensam om att vara ett litet krångel så det känns skönt att kunna dela denna egenskap med någon annan.
Har försökt plugga körkortsteori men blev istället att jag tränade. Börjar få finfina muskler på armarna nu, känns skönt med tanke på att jag har rätt starka ben att väga upp mot.
En annan allmänt ytlig men för mig kul sak är att jag lyckades gräva fram ett par skor ur källaren jag inte visst fanns. Ett par svarta fina festskor med klack. Ytligt värre men det är lite kul att hitta saker gratis hemma hos sig själv istället för att slösa pengar ute på stan.

Imorgon blir en rätt hektisk dag med körskola, lunch, ringa runt samt förhoppningsvis sista optiker besöket på ett tag. Börjar tröttna lite på att gå dit nu, folk som sitter där och väntar på sig tur tycker jag stirrar på mig. Kanske är jag som är paranoid men det känns verkligen så?

Sitter just nu och glor som förhäxad på Girlilicious som går på trean. Det är inte bra men jag sitter här och bara glor med glasartad blick som om jag vore hypnotiserad? Alla dessa amerikanska dumma program måste utstråla något sorts knark som gör att man blir knäpp. Seriöst jag kan inte bry mig mindre om vad som händer med tjejer i USA och om de får någon karriär i något avdankat popband som inte kommer komma längre än att få en hit. Efter deras 15 minuter av kändisskap måste de återgå till sina servitrisjobb för att betala sina studier. Aja nu blir det körkortsteori för hela slanten!

Kommentarer
Postat av: Nadja

Du vet den där blogg videon jag såg o berätta om, kom just in på hennes blogg... http://michaelaaaa.devote.se/blogs/324476/misha-s-video.htm#WriteComment

2008-06-05 @ 12:10:58
URL: http://thencloset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback