Vem är Hampus?

Blev väckt mitt i natten av att en kille som sa att han hette Hampus ringde? Han sa att han var tokig i mig och att han var helt såld?

Detta låter helt romantiskt tycker ni? En beundrare som i nattens mörka timmar bekänner sin kärlek för mig?
Jo, jo det enda är ju att jag inte känner någon Hampus? Jag har nog bara träffat en Hampus i hela mitt liv och det var en liten unge som brukade kissa ogenerat på vår gård och le stort efteråt?

Har lite svårt att tro att denna unge är den Hampus som ringde mig inatt?


Kommentarer
Postat av: Annamellita

haha :) Du har en hemlig beundrare. kan vara lite läskigt sånt där med.

Postat av: Linda

S: Joo. Det är lite halvjobbigt ibland. Men livet går vidare. Det jobbiga är väl att jag inte har någon att prata med om precis allt längre. Känns liksom inte helt lönt..

Btw, hemliga beundrare är tummen upp!

2008-03-07 @ 19:32:10
URL: http://liiiiinda89.blogg.se
Postat av: Tanja

Jo det ska jag! Tar man inte körkortet innan den första juni blir konsekvenserna svårare. Länsstyrelesen har nämligen kommit på den extremt "smarta" idé att man måste klara teori och uppkörning inom två månader. Innan har det varit ett år man har haft till godo, men man har nu dragit ner det. Klarat man till exempel uppkörningen men inte teorin MÅSTE man klara teorin inom 2 månader, annars måste man göra om uppkörningen också, och det kostar ju pengar varje gång (uppkörningen 700kr). Sen är det ju inte heller bara att boka om en ny tid, för det ska finnas plats också, och har man otur kan det ta upp till 3 månader att få en plats, och då måste man göra om båda ändå. Och betala givetvis. Men detta börjar gälla efter 1 juni som sagt, så tänkte köra intensivkurs nu och fixa allt innan juni :)

hmmm ;O ingen liten busringare då?

2008-03-08 @ 02:27:41
URL: http://Tanjan.blogg.se
Postat av: thilda

jag vill supa!

2008-03-08 @ 12:03:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback