Träningsvärk

Äntligen känner jag av att jag tränat! Jag har allid haft väldigt starka benmuskler och känner sällan av träningsvärk  i dem. Däremot är min överkropp inte mycket styrka att hurra för vilket bevisas idag med en träningsvärk som tusan i armarna och i bröstmusklerna... skönt dock

Idag har jag varit runt på stan lite med pappa, köpte två linnen från H&M men hittade även lite annat jag ska köpa senare i veckan. Fick förresten ännu ett MVG i slutbetyg idag och är verkligen glad, det känns bra och det känns så himla skönt att veta att jag kan och att det jag presterade på gymnasiet egentligen inte var jag......

Hela helgen ägnas till att ta det lugnt, övningsköra och plugga min kära teori.... Ska fika med Nadja som är hemma från Stockholm imorgon. Vi ska planera lite kring sommaren och resor så jag hoppas verkligen det blir av. Synd dock att ingen jag känner sådär har råd med något längre eller mer omfattande, alla ska jobba hela sommaren och resa i slutet av sommaren men då har jag redan flyttat. Dock har jag har en mysig känsla i magen att jag de närmaste åren kommer få resa en hel del!

Angående det personliga brevet som ska skickas till Ädelfors Folkhögskola känns det lite bättre. Fick ett exempel från en kompis så jag ska försöka få till något eget med hjälp av hans brev. Man ska även skicka med ett foto i brevet men jag vet inte vilket man liksom ska ta? Jag tror det lutar åt något där jag själv tycker jag ser ut som jag och där jag ser bra ut. Inget sånt där intelligent eller tillgjort foto bara för att imponera, det känns helt fel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback