Sugen på asiatisk mat

Har jag varit hela veckan, går omkring och tänker på hur gott det är och om jag ska ha biff eller kyckling till... undrar vad detta beror på? Jag är ju en pizza och kebab brud?

Ikväll ska jag och Sandra svulla nån onyttig mat och se finalen i Melodifestivalen. Jag är inget stort fan av det men kan alltid titta och kritisera i vilket fall.

Min träning var inställd imorse så det får bli på onsdag nu och på trosdag sen med gym.

Måste bara publicera en bild på David Bowie och Iman då jag anser dom två vara så fina tillsammans.

image253


Kommentarer
Postat av: Tove

Oh, jag älskar David Bowie, han sjunger sin en gud!

Postat av: Michelle

Svar: Ja bli det, tycker jag. Man behöver ju inte svara varje vecka heller =) Det blir nog en lugn helg. Har jobbet lite idag, så det blev inget sent röjande igår i alla fall. Ikväll är det ju melodifestivalen, så det får man ju inte missa ;) Själv då, vad hittar du på?

2008-03-15 @ 18:13:13
URL: http://eyeofstone.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback