Skorpionen

Jag och Mathilda satt inatt och läste i min horoskopsbok. Jag har länge inte kunnat räkna ut vad jag är i ascendenten (förkortat: man påverkas inte enbart av sitt huvudtecken, ascendenten är en viktig del i hur man blir som person också) och fick ett lite chockerande besked. Jag visade mig vara Skorpionen

Jag är alltså en kombination som styrs av mitt ledande tecken Lejonet och mitt undertecken Skorpionen. Intressant tycker jag.... dock helt otroligt att få denna kombination som är så stark. Min vän Mathilda är min motpol. Hon är Skorpion med Lejonet i ascendenten ja, ja nog om detta. Förväntar mig inte att alla ska vara helt tokiga i detta som jag.
Hitler var Vädur om det är någon som är nyfiken på detta förresten.

Annars så sitter jag här och njuter av att vara helt dramafri, ingen drama existerar egentligen runt mig tycker jag. Alla min relationer flyter på just för att jag bara är ärlig och inte orkar med några spel eller små klurerier. Det går bra och jag fokuserar på det där personliga brevet som ska in till Ädelfors nästa vecka. Lite sommarplaner har påbörjats i huvudet och vi får se hur det hela tar sig. Kanske blir det något kanske blir det inget.
Måste lägga mig nu för att jag ska upp och träna på morgonen och sen övningsköra i blasket!

PS: Mathilda jag har dubbelkollat och läst upp Skorpionen i ascendenten för folk och de håller med om att det är jag på pricken ^^

Kommentarer
Postat av: Linda

S: Damn. Det lät svårt. HAHA! Men det är ju positivt att du fick till så mycket!

Jadu, igår var jag på bio så nu måste jag plugga satan i helgen för jag ligger efteeeeeeer som faaan! Sj dåå?

Nu får du berätta om mig, oxen! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback