Shopping botar inte att det är slut

Jag känner mig orolig i magen trots att jag inte borde men jag blir alltid så. Låter andras skuld påverka mig
Inte ens shopping på Indiska kunde ta bort det vilket bara bevisar att shopping och saker inte kan göra en lyckligare. Låter så dumt när folk säger och tror så tycker jag.

Fick veta att jag idag fått ännu ett MVG i slutbetyg på en kurs på distansstudierna, känns riktigt riktigt kul faktiskt. Nu har jag bara lite kvar sen är jag helt klar och supernöjd.
Ikväll blir det möte på Folkbladet och direkt efter det ska jag träna så jag kommer nog få gå lite innan om det drar ut på tiden.

Mitt största bekymmer förtillfället är nog vad jag ska äta.... jag funderar på vad jag vill ha egentligen och varför jag känner sånt sug efter mat den senaste tiden?

Lite tråkigt blogginlägg men man kan inte alltid vara spännande och mystisk!

Kommentarer
Postat av: Michelle

Svar: Okej, säg till när han har svarat och vad han svarar! Ja, hoppas verkligen vi båda får vara där i sommar, det vore ju kanon! =) Folkbladet är verkligen en trevlig arbetsplats! =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback