Nya böcker

Nya böcker jag fått denna vecka:

1. Ophelias resa - Agneta Larsson & Ophelia Haanyama Orum
2. Sprickor och honungslim - Linzi Glass
3. Månen är ett berg - Tony Samatas
4. Ett stänk av rött - Två systrar i revolutionens tjänst - Erkki Tuomioja

Tror inte några av dessa böcker är ute i bokhandeln än men vi går se vad jag tycker om den och hur recensionerna blir. Jag har idag suttit och samlat allt jag behöver till skolanslkningarna. Nu har jag rekommendationsbrev/arbetsintyg, mina betyg, arbetsprover och snart ett personligt brev med bild. Blir så nervös bara jag tänker på att jag kanske får ett nej trots allt.

Snart har jag också läst ut Nurnberg rättegången som jag verkligen skulle rekommendera alla som har bristande kunskap i historia att läsa. Eller nej jaag tar tillbaka det. Läs den ni när ni kan lite mer för annars blir boken bara en massa osammanhängande intervjuer.

Kommentarer
Postat av: Mr. Pitt

Sant man ska köra badass stil :) jao lite vild är man :D

Postat av: Mathilda

Toppentips, jag behöver ju en nybok och allt! Haha!

2008-03-21 @ 20:43:58
URL: http://www.ohyesohyes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback