Kom igen, gissa då!!!

Gissa vem som pratade med journalistlinje ansvarige på Ädelfors Folkhögskola idag och fick i princip ett garanterat svar på att jag blir kallad på intervju i maj?
Gissa vem som dessutom fick höra att rektorn och lärarna på den skolan hade pratat om mig och kallat mig för "framåt" och "duktig". Gissa vem som fick höra att det kommer gå bra och att jag nog kommer in i höst?
Gissa vem som faktiskt kom ihåg mig och visste att jag jobbade kvar på Folkbladet och att de åt lunch med mig för nån vecka sen?

Gissa? Gissa?
Nej, just det...ni kan inte gissa vem det kan tänkas vara!!!!

Kommentarer
Postat av: Tanja

Haha, néj jag kan inte :P sägsägsäg!..

Nej verkligen inte ;S jag är fan tacksam om det kommer ett bra program på tv en regnig dag.. hm..

haha, så länge man håller sig till en är det väl okej;P
Det ska faktiskt jag med ;P haha . på torsdag ska jag gå en kurs men mina handledare så att jag får köra nsart. orkar inte att inte ha körkort, känner mig lat :P

Postat av: Nadja

Grattis gumman!;D du oroar dig för mycket, det hela gick ju mer än bra!

2008-03-04 @ 19:33:33
URL: http://thencloset.blogg.se
Postat av: julia

svar:
haha, typ allting behöver jag hjälp med! ;p Nej, men du får läsa hela min tidning när den är klar och typ anmärka på saker och så! :D

2008-03-05 @ 11:29:51
URL: http://juliakickass.blogg.se
Postat av: Mr. Pitt

Nja jag vet inte riktigt hur det funkar men blodet skall fungera som batteri. mjo Stephen king är lite vild när han skriver.. men jag tycker han är bra till sluten oftast..

2008-03-05 @ 12:41:07
URL: http://recipeforhappiness.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback